Eerder hebben wij al gemeld dat AVEB enkele nieuwtjes ging hebben dit jaar.
Wij stellen graag het eerste aan u voor:
Zoals u weet, werken wij volledig digitaal:
- dit is makkelijker voor opzoekdoeleinden;
- dit betekent ook geen facturen meer printen en naar de boekhouder brengen;
- zo dragen wij ons steentje bij aan het milieu.
Indien documenten op papier worden aangeleverd, worden deze steeds door ons gedigitaliseerd.
De uren hieraan besteed, worden gefactureerd.
Allerhande software-pakketten bieden de mogelijkheid om bestanden digitaal door te sturen, maar hiervoor moet telkens weer betaald worden.
AVEB heeft nu ZELF een oplossing laten ontwikkelen zodat u hier GRATIS gebruik van kan maken.
Wij hebben een portal toegevoegd aan onze website.
Deze zal ook dienen als aanvullende communicatiemiddel.
Via de portal kan u:
- documenten opladen;
- aankoopfacturen;
- verkoopfacturen, dagontvangsten;
- diverse documenten (rekeninguittreksels, contracten, …).
- ons rechtstreeks contacteren;
- documenten raadplegen (zowel persoonlijk als algemeen).
Als u van start wenst te gaan met de portal, graag een bericht.
Dan versturen wij u alvast uw persoonlijke login gegevens met de nodige uitleg.
Wij trachten in de loop van 2021 iedereen te digitaliseren.