Interesse om te starten met onze nieuwe GRATIS tool om je documenten digitaal aan ons te bezorgen?
Neem even contact op!

Eerder hebben wij al gemeld dat AVEB enkele nieuwtjes ging hebben dit jaar.
Wij stellen graag het eerste aan u voor:

Zoals u weet, werken wij volledig digitaal:

  • dit is makkelijker voor opzoekdoeleinden;
  • dit betekent ook geen facturen meer printen en naar de boekhouder brengen;
  • zo dragen wij ons steentje bij aan het milieu.


Indien documenten op papier worden aangeleverd, worden deze steeds door ons gedigitaliseerd.

De uren hieraan besteed, worden gefactureerd.
Allerhande software-pakketten bieden de mogelijkheid om bestanden digitaal door te sturen, maar hiervoor moet telkens weer betaald worden.

AVEB heeft nu ZELF een oplossing laten ontwikkelen zodat u hier GRATIS gebruik van kan maken.
Wij hebben een portal toegevoegd aan onze website.
Deze zal ook dienen als aanvullende communicatiemiddel.

Via de portal kan u:

  • documenten opladen;
    • aankoopfacturen;
    • verkoopfacturen, dagontvangsten;
    • diverse documenten (rekeninguittreksels, contracten, …).
  • ons rechtstreeks contacteren;
  • documenten raadplegen (zowel persoonlijk als algemeen).


Als u van start wenst te gaan met de portal, graag een bericht.

Dan versturen wij u alvast uw persoonlijke login gegevens met de nodige uitleg.

Wij trachten in de loop van 2021 iedereen te digitaliseren.